4 Mart 2017 Cumartesi

Sonun Başlangıcı 23 Mart Ankara



Sonun Başlangıcı 23 Mart Ankara

Siyah,Beyaz Rengi Seviyorum Ve Yasak Bir Alfabeyle Yazıyorum Şiirlerimi. Anarsist Çiçekler Kokluyorum. Devlet Sınırlarını İhlal Eden Kuşlara Yardım Ve yataklık Ediyorum. Umudun Propagandacısıyım Bütün Sözcuklerı Örgütlüyorum Artık Halkların Değil Aşkın Şarabın ve Sevginin Ayaklanması var içimin derinliklerinde. Sınırdışı Oluyorum aşırı sevebilmekten.
Bana...... Gözlerini Yurt Eyle Mültecin Olayım.Kendi Adına Bana Bir Kimlik Çıkart Ben Birazda Sen olayım.
Kim bilir, Belki güçlü olmaktan yorulmuş adamlarında, Güçlü kadınlara ihtiyacı vardır. Erkekler ağlamaz diyerek,Büyütmüş zihniyete inat, Gözlerindeki her damlayı Kalbime akıtabilirsin diyecek, Dizlerinde onları teselli edecek kadınlara. Tıpkı güçlü kadınların yanında,Çocuk olabilecek kadar yüreği sağlam Adamlara ihtiyaç duyduğu gibi....

Üç yasal Rengi Seviyorum Ve Yasak Bir Alfabeyle Yazıyorum Şiirlerimi. Anarsist Çiçekler Kokluyorum. Devlet Sınırlarını İhlal Eden Kuşlara Yardım Ve yataklık Ediyorum. Umudun Propagandacısıyım Bütün Sözcuklerı Örgütlüyorum Artık Halkların De.........gıl Aşkın Şarabın ve Sevginin Ayaklanması var Eylemde Sınırdışı Oluyorum Bana...... Gözlerini Yurt Eyle Mültecin Olayım.Kendi Adına Bana Bir Kimlik Çıkart Ben Birazda Sen olayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder